- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A zde je asi legendární zakopaný pes. Co je prezident bez mediálního pokrytí? Ne, že bych se domníval, že veřejnoprávní rozhlas a televize něco zásadního vyřeší. Vždyť jde přece o funkce, že. Ale čekají nás další „Hovory z Lán“ a jistě i projev u příležitosti konce roku.
A jistý Ralph Nader, několikrát neúspěšný kandidát na amerického prezidenta ale veleúspěšný obhájce práv spotřebitelů, kdysi přišel s geniální myšlenkou: nejúčinnější stávka je stávka spotřebitelů!
A jestliže, jak je vidět z reakcí veřejnosti a klesající popularity hlavy státu, něco neudělají zákonodárci (a co by také mohli udělat, když si upekli tak úžasný zákon o přímé volbě prezidenta bez praktické možnosti odvolání) je na řadě spotřebitel. Tím je v tomto případě posluchač rozhlasu respektive divák televize. V době internetu a sociálních sítí by snad nebylo tak nemožné zorganizovat velmi účinnou „stávku“ jednoduchým prostředkem, který umí ovládat každý – vypínačem.
Jak úžasné, kdyby pan prezident sděloval svá moudra a geniální bonmoty pouze vypnutým přijímačům. A zejména se těším na vysvětlení této skutečnosti panem Hynkem Kmoníčkem.
Další články autora |