Mediálně pokrytý prezident

Po smršti komentářů, která následovala po posledních Zemanových vystoupeních a po shromážděních plných červených karet, jsem se domníval, že toto téma je již vyčerpané. Ale vrátil se k němu „vysvětlovatel“ Kmoníček výrokem „budeme muset pravděpodobně některé připravované kroky prezidenta mít lépe mediálně pokryty“.

 

A zde je asi legendární zakopaný pes. Co je prezident bez mediálního pokrytí? Ne, že bych se domníval, že veřejnoprávní rozhlas a televize něco zásadního vyřeší. Vždyť jde přece o funkce, že. Ale čekají nás další „Hovory z Lán“ a jistě i projev u příležitosti konce roku.

A jistý Ralph Nader, několikrát neúspěšný kandidát na amerického prezidenta ale veleúspěšný obhájce práv spotřebitelů, kdysi přišel s geniální myšlenkou: nejúčinnější stávka je stávka spotřebitelů!

 A jestliže, jak je vidět z reakcí veřejnosti a klesající popularity hlavy státu, něco neudělají zákonodárci (a co by také mohli udělat, když si upekli tak úžasný zákon o přímé volbě prezidenta bez praktické možnosti odvolání) je na řadě spotřebitel. Tím je v tomto případě posluchač rozhlasu respektive divák televize. V době internetu a sociálních sítí by snad nebylo tak nemožné zorganizovat velmi účinnou „stávku“ jednoduchým prostředkem, který umí ovládat každý – vypínačem.

Jak úžasné, kdyby pan prezident sděloval svá moudra a geniální bonmoty pouze vypnutým přijímačům. A zejména se těším na vysvětlení této skutečnosti panem Hynkem Kmoníčkem.

 

 

Autor: Petr Havránek | pondělí 1.12.2014 8:56 | karma článku: 15,74 | přečteno: 1117x
  • Další články autora

Petr Havránek

Všem stejné podmínky?

9.2.2018 v 16:28 | Karma: 22,78

Petr Havránek

Není nad jasný politický názor!

24.1.2018 v 17:16 | Karma: 18,32