Kolik mám vlastně prezidentů?

V tomto státě snad není nikdo, kdo by nevěděl, že máme prezidenta (jakého, to je věc názorů a není to předmětem tohoto článku) a na rozdíl od zemí, kde je zachována monarchie, je prezident zvoleným představitelem všech občanů.

Máme též prezidenta svazu průmyslu a obchodu a prezidenty dalších organizací. Proč ne, když si je představitelé a členská základna zvolila a dala jim tento titul. Dnes ráno se však k připravovanému projektu pražské dopravy vyjadřoval " prezident cestujících ve veřejné dopravě"! A já strnul. Jsem cestující ve veřejné dopravě a mám tedy dalšího prezidenta. Ale jsem také televizní a filmový divák, čtenář, příležitostný sportovec, důchodce, strávník v restauracích a pod. Co když každá z těchto cílových skupin, do které patřím, má svého prezidenta? A já žiji v nevědomosti, kolik vlastně těch prezidentů mám, kdo za mne mluví do medií a rozhoduje i mým jménem o mé budoucnosti. Opravdu bych rád věděl. kdo a na základě čeho tyto prezidenty vybírá, uvádí do funkcí a jakou mají pravomoc? 

Autor: Petr Havránek | čtvrtek 24.8.2017 9:01 | karma článku: 13,22 | přečteno: 291x
  • Další články autora

Petr Havránek

Všem stejné podmínky?

9.2.2018 v 16:28 | Karma: 22,78

Petr Havránek

Není nad jasný politický názor!

24.1.2018 v 17:16 | Karma: 18,32