Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já bych jako osvícený zastupitel zakázal ještě vstup důchodcům ,bo tady se různě motají a překážejí cizineckému ruchu a následně malým dětem pod 150 cm, aby se nemotali pod nohy chodcům a zapoměl jsem na psy a kočky..8-o

1 0
možnosti
Foto

Přečetl jsem si Váš článek dvakrát a, upřímně řečeno, nevím, co chcete? Aby se, kromě chodců motali v centru i cyklisté?

Proč? Soužití s cyklisty není snadné nikde, proč by tedy mělo fungovat v centru měst, kde jsou opravdu nějaké ty pěší zóny nutné?

A vůbec bych ty pěší zóny nijak radikálně nerozšiřoval. Myslím, že radikální uzavření spodní části Václavského náměstí bylo chybou a vůbec věci neprospělo. Rozumný automobilový provoz centru prospívá.

0 0
možnosti

No soužití s cyklisty není všude problém, což jsem viděl zejména v Holandsku ale i v Dánsku a Švédsku..

2 0
možnosti
  • Počet článků 26
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1427x
Jsem důchodce, který díky práci mezi mladými lidmi odmítá názor, že generace si nemají navzájem co sdělit.

Seznam rubrik