Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J55a14n 61R61á76ž

13. 1. 2018 17:16

Na jednom rakouském horském golfovém hřišti je u vzdálené jamky chatka, stůl, lavice. K dispozici je k volnému využití miska se sádlem a škvarky, chleby, apfelstrudel, čaj. Systém, naber si co chceš a peníze podle vlastní úvahy dej do kasičky. 1-5 Euro dává každý, i Češi.

Turnaj v Česku. Na startu je pro každého hráče nachystaná 1 láhev s minerálkou. Spoluhráč ve flajtu si nacpal do bagu poslední tři lahve a na moje "Není ti to blbý si vzít poslední tři a na nás se vykašlat", zareagoval klidně:" Kdo dřív přijde, taky dřív mele, ne?"

Tož asi tak!

0 0
možnosti
MC

Proto také ten Brexit. Konečně si někdo zásadový západního střhu uvědomil jaké charakterové "morální" lidé se vyskytují na nejvyšších postech v EU.

0 1
možnosti
LB

Já si vyprošuji, aby nám někdo na prkotinách typu kasiček na noviny ukazoval, jak jsme oproti té "Evropě" zaostalí a nemorální. Mně bohatě stačí všechny zprávy o tom, co se na západ od nás děje a tohle já u nás prostě nechci!

3 2
možnosti
PK

No taky jsem to na západě takto viděl a zejména v turistických centrech ,kde se pujčují kola,chatky...a proč my jsme neplatiči?8-o

2 0
možnosti
JR

J19a44r61a 60R55a50n94k

8. 1. 2018 18:06

tady u mne je dost urodna zeme a ti vsichni "byvali" Evropane i Asiate, pred svymi domy, na bulvaru vystavuji cele leto nasackovanou cerstvou zeleninu, ovoce, vejce, kvetiny, u toho na stole kasicka a jeste jsem neslysela, ze by nekdo nezplatil, mozna "navstevnici".

0 0
možnosti
SB

Jak dlouho si ještě mnozí snobové budou myslet, že čím větší český sebemrskač, tím vznešenější povaha a tím inteligentnější člověk?

Já pracuji v centru Prahy a vídám tady takové věci, že si vůbec nedělám iluze o kulturnosti Západoevropanů.

3 3
možnosti
Foto

A s kulturou Pražanů jste spokojen? ;-D

3 0
možnosti
  • Počet článků 26
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1427x
Jsem důchodce, který díky práci mezi mladými lidmi odmítá názor, že generace si nemají navzájem co sdělit.

Seznam rubrik